Najčastejšie otázky týkajúce nákupu
Pre uľahčenie nákupu tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa online nakupovania v e-shope www.cbdexpert.sk
- Doručenie
- Platby
- Vrátenie tovaru
- Zľavové kupóny
Máte iné otázky ?
Ak Vás zaujímajú iné otázky ohľadom nákupu, využite formulár na stránke kontakty alebo nám zavolajte na telefónne číslo 0907-907520 alebo namíšte na mail [email protected]
Pri nákupe na www.cbdexpert.sk môžete využiť nasledovné možnosti dopravy zakúpeného tovaru k Vám:
- Dodanie na Vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej spoločnosti
- Zaslanie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty. V prípade, ak Vás poštár nezastihne doma, nechá Vám v poštovej schránke doručenku a balík s tovarom si budete môcť vyzdvihnúť na pobočke pošty
- Vyzdvihnutie tovaru na Vami zvolenom výdajnom mieste Zásielkovne
Tovar, ktorý je uvedený v stave „na sklade“ Vám bude odoslaný najneskôr na nasledujúci pracovný deň po dni, v ktorom ste ho objednali. V prípade platby na faktúru to bude do dvoch pracovných dní po pripísaní Vašej platby na náš bankový účet.
Za tovar môžete zaplatiť nasledovnými spôsobmi
- platobnou kartou on-line pri dokončení objednávky (prostredníctvom služby Cardpay od Tatrabanky – návod „Ako nakupovať cez Cardpay od Tatrabanky“ nájdete na https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/navody/ako-nakupovat-cez-cardpay/.)
- platbou na účet. Po obdržaní mailu s číslom objednávky, uhradíte celkovú sumu na číslo účtu: 2942102528/1100 a ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky. V tomto prípade bude tovar odoslaný do dvoch pracovných dní od pripísania platby na náš účet
- pri prevzatí tovaru (na dobierku). Dobierka je spoplatnená sumou 1 eur.
Platba sa uskutočňuje vždy v mene EURO.
Odmedzenia pri platbe na dobierku:
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť možnosť platby na dobierku a požadovať platbu na účet pred odoslaním tovaru v týchto prípadoch:
- objednávka väčšieho objemu od nového zákazníka
- objednávka neštandardne veľkého množstva tovaru
- objednávka od zákazníka, ktorý v minulosti neprevzal tovar zaslaný na dobierku
Zároveň upozorňujeme zákazníkov, že vzhľadom k epidemiologickým obmedzeniam počas pandémie COVID-19 môže byť pri platbe na dobierku požadovaná zo strany dopravcu iba možnosť platby kartou. S ohľadom na ochranu zdravia pracovníkov dopravných spoločností preto prosíme klientov, aby pri využití platby na dobierku uprednostnili platbu kartou.
Tovar je možné vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu. Podmienkou akceptácie je vrátenie tovaru v neporušenom stave, presnejšie v neporušenom hygienickom balení v akom bol tovar odoslaný. Pri splnení týchto podmienok vám bude bezprostredne po obdržaní tovaru vrátená platba za tovar. Dopravné náklady spojené s vrátením tovaru nepreplácame.